Dans

Har varit så himla trött idag. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att vara det, men men. Började morgonen med att ha mitt sista matte B prov. Det gick super. Hela fem a4 papper med uppgifter på. Skönt. Efter det gick jag och Thea hem till mig för att mysa lite och göra mat. Det var gott! Sen blev det lite andra lektioner och dans på slutet. Idag blev jag riktigt svettig. Det gillar jag! Efter det gick jag hem, var ensam hemma. Idag var det riktigt skönt faktiskt. SÅ har fått mycket gjort. Har skrivit två hela dansuppgifter. Den här gången var de vekrligen inte lätta, men jag gjorde så gott jag kunde! Sen skrev jag ett personligt brev också. Till hälsokompaniet. Visst, nu låter det som jag vill bli en i hopen, men icke! Jag tänker inte stå i receptionen som alla andra. Jag har tänkt mig att bli instruktör. Och jag tänker inte ge mig förens det är uppnått. Får hoppas på att de blir intresserade av mig. För det här är något som jag vill göra. Har tänkt mig att jobba med träning i framtiden på något sätt. Kanske PT? Den här dagen har gått fort, och nu ska jag inte göra något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0