Kul

Den här veckan har inte varit bra för mig. Magkatarr hela jävla veckan. Nån konstig variant. Matlusten har varit helt borta. Så jag har inte fått i mig mycket mat, gått ner en del kilo och tappat all energi. Vilken skit! Sånt här får mig att må dåligt faktiskt. För jag vill träna, ha energi och må bra. Så nu håller jag på att stoppa i mig en massa goda saker så det här kan bli bättre tillslut. Igår hade jag det helt okej ändå. Rätt tung dag på skolan. Efter den ville jag helst bara gå hem och lägga mig i soffan, men hade lovat Hanna och Kristin att bli med dem på V.Rs 18 års fest. Så jag fick göra mig i ording och vänta på att tjejerna skulle komma hit innan på ett glas vin. Efter det försvann kvällen. Hade det riktigt skoj med ett par trevliga människor oc en fet version av Barbara! Roligt, och fint! Efter det gick jag hem och slocknade direkt. Mums! Nu halvsover jag i soffan och kollar på tvn. Ska inte göra något mer idag :)

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Säger godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2011-02-19 @ 21:40:20
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0