Första skoldagen

Dagen på skolan gick riktigt snabbt. Det var inte matte jag hade utan sammhällskunskap. Det hade bytt nu efter lovet tydligen. Dansen gick bra också. Vi började på barndans koreografien som vi ska vara med på. Alltså vår lärares barngrupp som ska dansa och de behöver lite stöd. Sen kom vi till mitt solo. Jag blev fruktansvärt nervös, men det gick bra ändå. Jag tror att de andra var nöjda över det jag hade gjort i alla fall! Jag fick följe av Judith hem, för mamma hade köpt behåar till oss. Eftersom vi har så annorlunda storlekar så är det svårt att hitta, men hittar, det gör mamma! Nu blir det snart mat. Sen ska jag städa en sväng och efter det träna!
Hörs efter det, puss!

Kommentarer
Postat av: Palmqvist

åh emelie har en blogg ! skoj den ska ja försöka följa (:



2011-03-07 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0