Helt slut!

Nu är jag äntligen hemma efter en hel dag i Karlstad. Årsmötet var bra, och gick bra, men blev lite drygt efter ett tag. Jag har varit rätt trött idag också. Huvudvärk och illamående. Så nu ska jag se klart på big brother och sen så blir det sängen. Imorgon är det tema dag på skolan. Så ska upp och kolla vad fråga Olle har att säga. Intressant. Jag har även ett litet uppdrag som medlem i elevrådet. Så jag måste vara pigg och glad. Som jag är för det mesta, tycker jag i alla fall ;)

Sov gott alla så hörs vi imorgon! :)

 

Jag går runt i cirklar, måste hitta ut till hörnen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, gla´nästan jämt:-) Våran soltråle <3

2011-03-13 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0