Pluggiplugg!

Ligger i sängen och pluggar spanska eftersom jag har prov imorgon. Det här med att plugga har aldrig varit min grej riktigt eftersom jag inte behövt göra det. Har haft oerhört lätt i skolan tills nu i tvåan. Det funkar ändå. Jag får inte klaga :) Slutade tidigare på skolan idag eftersom danslärarn hade gått och blivit sjuk. Hemma redan vid 13 istället för 15. Hann plugga lite då också, sen tog jag och mamma bilen och hämtade mina småkusiner. Efter det så åkte vi och åt pizza med dem på pizzerian, första gången för dem så det var roligt att se! Nu sitter de här utanför med mammi och myser framför tvn. Jag ska skynda mig med mitt plugg så att jag också får mysa lite;) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0