Pump

Hallå!
Har inte haft tid att blogg idag, men kommer väl ha en massa tid under kvällen. På något sätt gick skolan snabbt idag. Började med svenska som var slappt, efter det idrott och volleyboll. Kul! Efter lunchen var det engelska och sen var jag på elevråd med Amanda. Måste ju vara förberedd på måndag när vi har temadag. Jag fick lite bråttom efter det.
Tog med mig Edith hem för att snabbt packa och ta en smörgås. Var ju tvungen att hinna ner till pumpen i tid. Idag var det Tony som körde med oss. Han testade det nya passet, som inte alls var lika jobbigt som det förra. Så nu kommer jag kunna lägga på en massa extrakilon! Skönt.
Mamma kom och hämtade mig bilen efteråt, så jag kunde komma hem snabbt och duscha. Hon och pappa var goa och hade fixat mat när jag kom ut också. Så nu är jag mätt och belåten! Ska inte göra något mer i dag. För känner mig fortfarande lite hängig, och imorgon ska jag jobba!
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0