Saker 2011

Har suttit hela kvällen framför datorn/tvn och tänkt på allt jag ska göra det här året. Så tänkte radda upp det lite snabbt:
1. Träna sex dagar i veckan på Hälsokompaniet.
2. Blogga mycket för att uttrycka mina känslor och tankar.
3. Få jobbet som instruktör på Hälsokompaniet.
4. Ha påsklov.
5. Träffa Sara mer än vad jag gjort.
6. Bestämma saker efter hjärtat och inte hjärnan.
7. Lägga mer krut på skolan.
8. Ta sommarlov.
9. Jobba på Nordells under hela året.
10. Åka utomlands 2 veckor med Mamma, Pappa och Sara.
11. Umgås mer med mina nära och kära.
12. Dra på Arvika Festivalen.
13. Åka iväg till Norrköping på dans SM.
14. Kunna gå ner i både split och spagat.
15. Åka till Stockholm med några tjejer och kolla på Rihanna.
16. Fylla 18 år.
17. Dra ut och festa, leva livet.
18. Fira mina vänner.
19. Börja sista året på gymnasiet.
20. Göra högskoleprovet.
21. Bestämma vad jag vill göra efter gymnasiet.
22. Gå på studentfester.
23. Fixa världens bästa projektarbete.
24. Må allmänt bra och vara lycklig.

Kommer säkert på mer, men börjar såhär. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Emelie! :D <3

2011-03-05 @ 12:07:26
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/
Postat av: malin

Tycker att vi ska ha parteeeey snart Emelie! :D

2011-03-06 @ 22:03:39
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0