1a april

Idag är det första april. Har inte blivit lurad än. Känns rätt skönt. Jag har väl försökt på något litet själv, men det är inte min starka sida att ljuga.

Gjorde samhälls provet idag, äntligen. Gick rätt bra kändes det som. Skönt att få det gjort nu. Ingen mer politik på ett tag tack!

Efter det kom faster och hämtade upp mig för lite pump. Riktigt skönt. Har ökat rätt mycket sen jag började. Ett stort steg att man känner sig starkare och orkar mer. Det är så otroligt mycket skönare. Ett trappsteg avklarat i livet, och det fortsätter.

Kom hem och fick mat av mamma och pappa. Somnade som en stock direkt efter det. Har varit sjukt trött idag.

Nu sitter jag och mamma och myser framför tvn och pappa är inte hemma. Vi laddar upp inför ett förhoppningsvis roligt avsnitt av big brother.

Laddar även mentalt för jobb imorgon, är inte alls sugen på det nu. Det brukar dock funka direkt man kommer dit imorgon. Efter det får jag mysa resten av kvällen. Det känns bra :)

Ha en bra kväll, och jag saknar Sara!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0