Konstigt är grejen

Har haft en fruktansvärt konstig dag i skolan. Gick dit 8 pch gjorde engelska nationella speaking. Det gick bra. Fick reda på att danslektionen som skulle vara efter var inställd. Så gick ner till Nordells och hängde lite, men gick upp efter tag och gjorde ett KuHi prov som jag var lite efter i.

Så hörde jag med Judith, och hon var sjuk. Så blev ingen KuHi arbete gjort heller. Alltså ledigt från 9 till halv 3 ungefär. Ska ha spanska nu snart då alltså. Det är jag inte alls sugen på, men men.

Sticker i alla fall efter det ner till nordells igen och fikar med mamma. Emelie och mamma dag eftersom pappa är borta. Sen så får vi se vad som händer. Är sista skoldagen idag innan långhelg. Skönt! Får se vad jag hittar på. Hörs sen ikväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0