Smärta

Har inte uppdaterat under hela helgen. Jag vet, men har inte haft lust.

Jobbade och hade en allmänt go och mysig helg med ganska mycket träning på slutet.

Skolan gick lätt idag, förutom att mitt knä har krånglat lite. låst sig och hållt på. Får se om det släpper under natten. Det tror jag, lite konstig vissa dagar bara. Kroppen kan vara lite konstig ibland..

Laddar nu med lite kvällsmat och tv inför min och Theas idrottslektion imorgon. Vi ska köra skiten ut klassen (och oss själva förhoppningsvis) Känns bra nu i alla fall.

Hoppas ni har haft en bra helg och dag som jag har haft. Just nu flyter livet på, och det ska det fortsätta göra har jag bestämt mig för :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0