Full rulle

En till vecka har gått. Fullt med jobb och mys och roligheter. Har inte hunnit blogga så mycket, men ska försöka lägga ner lite mer tid på det nu. Som sagt, jag har jobbat och trivs som fisken. Fullt upp hela tiden. Det är det som är roligt. Nu i helgen var jag på kalas och firade fina Maria som fyllt 18. Mat och massa prat. efter det var det en liten personalfest hos Elin. Hon är riktigt bra! Drog ner till bryggan efter det för att se på Sahara Hotnights. Gick superbra :) Massa dans och trevligt folk. Har även spelat lite tennis med pappa och Oskar. Min nya grej kanske? Nu ska jag sova för att börja jobba klockan 15.00 imorgon. Hoppas på sol, så att jag också kan få lite färg. Annars så smörjer jag mig med BUS. Så de så!

Natti på er fina människor! :) Hörs i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0