Jobb och grill

Under dagen igår var jag knappt hemma. Gick upp runt sju för att gå ner till jobbet och förbereda. Kom hem igen runt halv fem. Gjorde mig i ordning igen för att sedan åka iväg halv sex igen. Iväg till ett sommarställe nedanför Säffle där vi skulle träffa lite kompisar och grilla. Hur mysigt som helst att sitta mitt ute i skogen med lite ljus, god mat och trevligt sällskap. Dålig mottagning sådär mitt ute i oävla dock. Det kan vara skönt ibland. Vi åkte hem igen runt elva och hade tänkt oss att vi skulle vara hemma igen vid tolv tiden. Det blev istället närmare ett för att det verkligen ösregnade, haglade och blekade på himlen. Så vi tog det riktigt lugnt jag, mamma och pappa. Direkt vi kom heem så la vi oss och sov :)

Idag är det sönda och det är riktigt dåligt väder. Jag ska packa och greja här hemma och senare får vi lite besök för att "dra glas". Mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0