Skolarbete och fotboll

Har suttit här ett tag nu och skrivit lite skolarbete och fixat saker för helgen och alla helger framöver typ. Viktiga saker kan man säga :)

Nu ska jag byta om och snart iväg och kolla på fotboll med Hanna, mamma och pappa. Oskar spelar på hemmaplan. Så det är klart att man ska iväg och kolla då! Eftersom det är fint väder ute så är det ingen pina! :)

Efter det ska jag skriva klart det sista, sen har jag inget mer skolarbete förens i höst. Hur underbart som helst! SOMMARLOV snart....


Kommentarer
Postat av: sanna

HEJ!

såg att du var med i nellys tävling, att göra en klänning?

rösta på min, så röstar ja på din! :D

2011-06-21 @ 21:14:49
URL: http://aaxelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0