Ingen lust

Har inte haft mycket tid eller lust till att blogga under helgen. Har knappt haft på datorn faktiskt. Det är rätt ovanligt för att vara jag, men oerhört skönt!

Min helg har varit bra. Haft myskväll hos Elin med Elin, Sofia och Judith. Film och lite gott att äta. Har gått lite promenader också. Haft det allmänt skönt och mysigt. Jag kan inte klaga :)

Idag var jag inte på skolan. Vaknade åtta och skulle gå upp, tog en kvart för mig. Tog tio minuter sedan innan jag ville hoppa in i duschen. Och det fortsatte sådär. Var helt apatisk. Vet inte vad som var fel med mig. Så stannade hemma och tyckte lite synd om mig själv, men blev bättre under dagen. Har till och med pluggat lite. Det känns ändå bra.

Nu laddar jag för en skoldag imorgon och sedan en massa plugg så att jag kan ha det lite roligt under veckan också :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Puss på dig! Vi måste ha disneykväll snart! :D <3

2011-03-29 @ 21:35:13
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0