Äntligen igång

Igår var det en riktigt bra dag. Nu är jag igång igen med all träning igen efter krångel på krångel. Body Attack 73 var det som gällde. Hur jobbigt och skönt som helst!

Idag var jag ute och sprang lite efter skolan. Sen hörde Hanna av sig och undrade om jag ville gå ut och gå en sväng, och det säger man ju inte nej till :) Vi ringde även Kicki och skulle prata med henne under tiden, då bestämde hon sig för att vara spontan. Så hon tog tåget till oss och promenerade. Hur mysigt som helst!

Nu sitter jag hemma och kollar tv. Ska inte göra något mer ikväll. Laddar för 3 timmar dans imorgon bitti. för tidigt för mitt psyke...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Världens finaste kväll. Världens finaste människor. Jag är lycklig!

2011-05-10 @ 22:52:20
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0