Fredags myyyys

Sitter hemma i soffan och myser bara. Vilken lång dag det har varit! Skolan gick segt. Fruktansvärt... Efter det var jag och Hanna hemma hos mig och inväntade Attacken! Jag blev slut idag. Måste försöka komma ihåg att ta med min astmasprej nästa gång...

Idag ska jag inte göra något mer. Laddar inför morgondagens jobb. Hoho, ska köra hårt hårt hårt! Och förresten, idag sa mamma upp vår lägenhet. Vi har hittat en ny mysig lägenhet. Precis över gatan ligger min skola. Så behöver bara sticka dit ungefär fem i ;) Så nu ska vi flytta, antingen 1 augusti eller 1 september. Ser fram emot det!

Nej, måste se klart flashdance. Fruktansvärt bra film! Sen blir det BB och efter det sängen förhoppningsvis!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade mens förra veckan! Vi älskar mens!

Nej, jag ska inte bli sjukare. Det är nog bara idag :P

Puss bästa <3

2011-05-29 @ 18:50:15
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0