Sista dagen som liten

Har varit hemma idag också. Kände att det var lika bra att skippa klassikern. Cykla i regn i nästan sju mil känns inte så himla bra. Hej lunginflammation liksom! Har dock fått gjort mycket här hemma idag. Badrummet är helt klart nu och allt är städat. Nu längtar jag bara till helgen. Både fredagen, lördagen och söndagen. Kommer ha fullt upp. Skönt.

 

Fredag - Skola, mys och spakväll med mina favorittjejer!

 

Lördag - Jobb, mini mysfest hos mig och sen tiki.

 

Söndag - Funky Kidz dags och sist men inte minst... TÅRTA OCH FIKA!

Nu ska jag mysa lite framför tvn med mamma och pappa. Typ sista dagen som deras lilla tjej. Älskade mammi och pappi! <3

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Onka

Du kommer alltid att vara våran lilla prinsessa, hur gammal du än är:-) <3 Älskar Dej <3

2011-09-07 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0