Lördag - Mys

Håller på att göra mig i ordning sen ska jag och en person sticka och handla lite. Kommer nog inte blogga mer idag så tänkte berätta lite rolig kuriosa om mig bara för att:

- 2008 blev jag nordisk 3:a i bugg.

- Varje gång jag kommer in på min toalett så måste jag stå framför spegeln och dansa lite.

- Allergisk mot pälsdjur och har även fobi för allt osm har päls och fyra ben typ.

- Har sedan juni förra året varit beroende av träning.

- Har onödigt mycket smink hemma, men är man intresserad av det så är man.

- Sjunger otroligt mycket när jag är ensam, men inte med folk runtomkring mig.

- Jag är egentligen mörkhårig, men kan inte acceptera det.

- Jag är ensambarn, och därför otroligt bortskämd! ;)

- Mitt favoritämne är historia.

- Jag måste ha rutiner och är ganska fyrkantig av mig.

- Bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir "stor".

 

Nu måste jag fixa det sista. Hej!

Älskade Albin och jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fine kose Albin å Emelie <3

2011-04-09 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0