Mycket att göra

Blev ingen uppdatering igår. Jag la mig tidigt och innan det så hade jag en väldigt bra mysdag och kort dag på skolan. Jag klagar inte.

Idag var jag hos tandläkarn en sväng. Usch, det tycker jag verkligen inte om!  Sen skolan som var rätt seg idag. Efter det gick jag och mamma till turistbyrån för att prova ut kläder åt mig till modevisningen på arvikas jubileumsdag. Gick hem och åt en smörgås och sen så stack jag för att dansa med småttingar på dansstudion. Ska vara med i deras koreografi på vårshowen som är snart :)

Nu får det snart bli sängen så att jag är utvilad till allt som helgen har att erbjuda! :) Alltså:

  • Dans imorgon 16-19.
  • Dans på lördag 10-18.
  • Fest med HK 20-02.
  • Dans på söndag 10-17.

Jag kommer vara helt slut alltså och ni kommer inte få höra så mycket ifrån mig här.

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0