Äntligen semester!

Har inte haft tid till att uppdatera under de dagarna jag inte gjort det. I torsdags jobbade jag till sju och efter det tog jag med mig tjejerna och åkte till fryksdalsdansen för att dansa lite. Vi hade det hur kul som helst. Somnade runt tre den natten. Upp tidigt för att jobba igen på fredagen. På kvällen blev det fryksdal igen för att dansa. Ännu roligare kväll. Somnade runt tre då också. På lördagen kan jag ju säg att jag var rätt trött. Började jobba halv nio och slutade fyra. Hem en sväng för att greja och sen så hämtade jag, mamma och pappa upp Hanna för en kväll på sjön med mosters båt. Det var hur skönt som helst. Kom hem runt 10 igen och somnade 1. Trött tjej!

Idag ska jag iväg på trav. Vinna lite pengar ;)

Ska kanske nämnna att jag nu har semester också, inget mer jobb!!

Jag och min älskade kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0