Båt är underbart!

Bilden är från när jag var nyklippt i onsdags. Köpte ett nytt schampoo och balsam som luktade mint. Ska lägga upp en bild på det. För det är något jag rekomenderar starkt! Håret blir mjukt, men det tynger inte ner och gör det inte fett.

Idag har jag i alla fall jobbat. Var rätt lugnt och skönt för att vara en lördag. Efter det gick jag och mamma ner till min moster och hennes mans båt för att mysa lite och äta thai. Hur skönt som helst! Lite senare kom Elin och Sofia som hade bett mig och Jessica att sminka dem, eftersom de skulle ut på äventyr ;) De blev skitsnygga verkligen. Nu resten av kvällen har jag tillbringat framför soffan, och snart blir det nog sängläge med en kokande kille bredvid sig. För varmt!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0