Fobier

Stack ner till jobbet runt fem förut och skulle städa och fixa allt ute som inne. Gick ut först men då kom det en katt förbi mig och in i trädgården. Ni som känner mig vet att jag har fobi för djur överhuvudtaget, men mest katter. Det är svårt att leva med en sån här fobi. Behöva ta genvägar när man ser djur på stan eller något liknande. Jag mår absolut inte bra av det här. Så till hösten ska jag ta tag i det här och gå till någon som jag kan prata med. Jag kommer ju inte ha folk runtomkring mig jämt som kan hjälpa mig med detta. Jag måste klara mig själv.

Tillbaka till städningen. Resten gick bra. Min snälla mamma och pappa tog trädgården och jag tog resten inne. Nu har vi ätit lite thaimat här hemma. På tvn är det So You Think You Can Dance. Vilken bra fredag kväll :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Skräll att familjen Eskilsson ätit Thaimat ;) Puss! <3

2011-07-22 @ 22:51:00
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0