Ledig dag

Gick upp vid elva tiden och åt och duschade. Efter det började jag greja här hemma. Packat några kartonger och börjat lägga ner kläder i resväskan. Nu längtar jag så inni bomben! Satt precis och pratade med Sara på skype också. Förstår hur mycket jag saknar henne. Ska bli skönt att träffa henne om en vecka :D

Har även varit nere på HK och avslutat medlemskapet eftersom jag snart är instruktör istället. Nu ikväll så var jag och pappa ute med mosters båt. Hur fint som helst på sjön. Helt stilla och vi körde med en sån fart. Älskar det!

Snart blir det sängen, och imorgon är det jobb som gäller! :)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jävlar vad snygg! <3

2011-07-27 @ 23:18:43
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0