Sm och Norrköping.

Sitter hemma och skriver en engelska book review. Det näst sista innan skolan tar slut. Hur skönt som helst. För nu vill jag bara ha sommarlov. Allt som har med skolan att göra trycker ner humöret verkligen.

Helgen ja. Åkte till Norrköping på torsdag förmiddag och kom hem söndag eftermiddag. Vad har jag gjort där? Jo, kollar på SM i dans. Det bästa på hela året kan man säga. Jag har sett så himla mycket bra dans och kan inte få nog. Önskar bara att man kunde få vara med själv igen, men snart så. Det hoppas jag på! Har i alla fall haft det riktigt bra med min klubbkamrater och familj. Vi har myst på kvällarna och haft det bra. Fick ju dansa lite också. På banketten på lördag kväll. Usch vad skönt!

Nu måste jag tillbaka till den där himla engelskan... Ha det, puss!

mörk och dyster bild, som engelskan, och vädret!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Men den tjejen är ett ljus oavsett!

2011-06-09 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0