Studentens lyckliga dar!

Nej jag har inte tagit studenten. Min tur får bli nästa år!

Har dock kollat på alla fina studenter i två dagar nu. Igår dansade vi tvåor för studenterna i både kyrkan och aulan. Den i kyrkan var lite finare och den i aulan var mer spex. Jag var helt slut efteråt dock, och jag är det fortfarande. Blev stormsjuk i onsdagskväll och det sitter i fortfarande. Så igår dansade jag med feber i kroppen. Inte bra, men vad ska man göra?

Gick sen runt på eftermiddagen och delade ut blommor till de studenterna jag kände och sen några studentskivor. Myspys!

Idag var jag hemma från skolan för att vila ut mig. Sen kollade jag, Hanna, mamma och pappa på när studenterna gick till balen. Alla var så himla fina! :) Nu har jag, mammi och pappi sett på en film. Och nu väntar sängen på mig. Har mycket roligt framför mig imorgon, även fast jag inte är kry ;)

Natti!

Oskars student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0