Jobb och fina Hanna!

Vaknade imorse av alarmet vid halv 9. Duschade en snabbis och gjorde mig i ordning. Sedan bar det av till Nordells för jobb resten av dagen ungefär! Det gick riktigt fort idag, men det var inte så mycket folk som det brukar vara ! Jag och Judith hade det riktigt bra där bak i disken. En bra jobbardag alltså!
När jag började städa så kom Hanna och höll mig sällskap (med min mobil), men blir ju lite krångligt om jag ska städa och hon följa efter överallt. Efter att jag var klar med allt så drog vi till nöjes för lite snacks och gott inför helgen. Vi beställde även mat i från Royal och åt. Idag var vi riktigt lata, men jag har varit sjukt trött! Vi har spenderat kvällen framför tvn och bara myst, helt underbart. Tycker om den tjejen riktigt mycket faktiskt :) Det var nyss som hon lämnade mig. Så nu ska jag bara slappa ett litet tag framför tvn och sen så blir det sängen, för jag är trött, har världens träningvärk, ont i handeleden och ont i tungan. Jag klagar inte. Imorgon blir det dop för fina söta Albin.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker om dig massa! Tack för i kväll :)

2011-03-06 @ 00:04:03
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack själv min fina! :)

2011-03-06 @ 00:47:52
URL: http://emeliene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0