Dålig uppdatering

Har haft fullt upp hela veckan. Måndag till tisdag låg jag ute i ett tält i skogen. Och på tisdagen orienterade jag också. Det blev lite jobbigt eftersom jag glömde ta min astmaspray. Jag och Matilda klarade det bra ändå! På onsdag morgon klockan 6 så åkte jag och klassen iväg till stockholm och kom hem på torsdag kväll. Vi var på studiebesök på drottningholm, gamla stan och kungliga operan. Efter det såg vi operan: La Bohéme. Dagen efter var vi på Dans och cirkus högskolan och kollade dans. Efter det blev det lite shopping och resa hem. På fredagen drog vi dansaere till Karlstad och dansade på dansexpo. En jätterolig dag! Nu under helgen har jag bara slappat, för veckan har tagit ut sin rätt.

Nu laddar jag för en ny skolvecka i soffan. Snart är allt över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0