Sjuker

Hela lovet har jag känt mig frisk och mått riktigt bra. I fredags stack jag och tränade. Det var helt underbart, men på kvällen blev jag snorig och riktigt hängig. Vet inte vart det kom ifrån. På lördagen kände jag mig dock mycket piggare och klarade av att jobba och sen vara iväg på fest. Senare på natten mådde jag inte bra igen och hade feber i någon timme. Igår var jag hängig och snorig hela dagen, men trodde att det skulle gå över till idag så att jag skulle få gå på skola. Så blev det inte. Vaknade imorse och hade jätte ont i halsen och snorade fruktansvärt mycket. Var uppe en sväng på morgonen men somnade om och vaknade klockan 12. Det här vet jag inte vart det kom ifrån, men det måste försvinna NU!

Har i alla fall gjort lite läxor idag, och ska fortsätta göra det resten av dagen. Har spanska prov på onsdag, och det måste sätta sig bra. Har inte bloggat mycket under lovet, men har gjort en massa roliga saker.

Vi hörs, puss!

Sjuk tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0