M.H - Du är nog den



Jag är fast som vanligt. Melissa Horn har kommit med ett nytt album - Innan jag kände dig. De flesta sångerna är bra och texterna berör. Det är som att hon känner mig och vet vad som händer i livet och allt.
Jag har alltid varit sådan, att jag lyssnar på texter på låtar. Det är det som gör låtarna bra. Sen spelar det ingen roll. Just nu lyssnar jag på - Du är nog den. Jag har gråtit varje gång jag hört den och kommer nog fortsätta.

Taggar samtidigt inför skolfotot imorgon och allt annat. Snart är bloggandet i full gång igen. Lovar. Har så himla mycket för mig bara. Hinner knappt tänka känns det som.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2011-09-16 @ 07:42:36
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0