Saknar

Visst. Det var igår jag träffade dem senast, men när man sitter hemma och inte gör något. då vill man ha någon med sig. Tycker att Hanna och Kicki också kan vara småsjuka nu och kolla på film med mig! Jag är glad över att jag har två så fina vänner i mitt liv. Mår alltid bra runt dem, och vi ska uppleva så himla roliga saker tillsammans. Jag får inte träffa dem imorgon hellerr. Det känns lite tungt... På torsdag ska jag få pussa och krama dem igen. Och hela helgen är vår.

Mina fina vänner. Älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Älskade Emelie! Vad vackert du skriver! Jag hade svårt att hålla tårarna tillbaka när jag läste dina fina ord! Jag finns alltid här för dig och vi har fantastiska saker framför oss vi tre! Helgen närmar sig ! STOR Kärlek! <3

2011-09-06 @ 16:01:40
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0