Super saturday

Det har varit dåligt med uppdatering som sagt, men jag har haft så sjukt mycket att göra.

Nu är jag i alla fall hemma från en sjukt bra dag i Stockholm. Hela lördagen var vi i  Globen på träningseventet Super Saturday som Les Milles  hade annordnat. Det var hur kul som helst att träna ihop med ungefär 2000 andra människor som också älskar det.

 

Nu för en vecka sen flyttade vi in i den nya lägenheten också. Hela familjen trivs redan. Så vi har hittat rätt. Skolan har också dragit igång och hittills är det inga problem. Mitt schema är slappt, så jag klagar inte.

 

Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och slappa och ta lite tabletter. För har lite feber. Nu ska jag inte bli sjuk!

Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0