Big brother

Det har varit en bra dag idag. Skoldagen var inte lång. När jag kom hem så tog jag fram matteboken och skulle plugga till matteprovet som är imorgon. Fann inget som jag behövde plugga på. Det kändes skönt, så jag la ner den direkt. Blev lite mat för att jag skulle orka träna sen. Det blev ett riktigt hårt pass idag eftersom Line testade det nya. Jag började svettas efter andra låten och jag kände hur det brände i benen på slutet. Jag och Thea stannade kvar ett tag och stretchade efteråt. Det börjar bli bättre nu nu faktiskt, och det känns helt underbart! Blev en snabb dusch när jag kom hem, och efter det mat. Nu har jag bara suttit i soffan med datorn och tvn framför mig. Ser på big brother och måste säga att människorna som är där, är riktigt dumma och fula! Det är det som gör det roligt att titta på. Snart blir det sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0