Pain

Igår somnade jag rätt sent med världens huvudvärk. Trodde att det skulle gå över med lite sömn. Dock vaknade jag klockan tre av att det bultade i hela huvudet, och sen så var den kvar när jag vaknade också! Hela dagen blev förstörd på grund av det här. Jag har varit hur trött som helst. På dansen som jag har direkt åtta på morgonen och i tre timmar framöver så gick allt fel och dåligt. Jag fick ont i benhinnorna och senknut eller något konstigt i hälen, så kunde inte gå. Och på det så ramlade jag och slog i axeln också. Luncen fick jag inte riktigt i mig och spanskan gick skit. Gick hem och la mig för att komma igång igen, men nej. Hade huuvdvärk när jag vaknade också. Nu har jag suttit i mer än två timmar på ett styrelsemöte. Yey, min dag har varit underbar! Jag ska sova nu, vakna pigg och dansa bra på min uppvisning imorrn och vara världens bästa tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0