Shopping

Den här dagen har varit riktigt rolig. Började med hotellfrukost, och det kan aldrig vara fel! Sen gick jag och mamma till pub där jag blev sminkad på Mac. Blev riktigt snyggt och jag blev nöjd. Har till och med fått kommentarer idag för att jag var snyggt sminkad. Det är roligt att höra sånt. Efter det har vi gått runt på stan och köpt en massa roliga och fina saker. Är verkligen nöjd med mina inköp. Vi var även en sväng på vetekatten och fikade. Det var gott. Enda bra konditoriet i Stockholm. Ikväll hade vi tänkt att testa sushi. Så det gjorde vi.... Det var ingen hit om man säger så. Så fisk och konstigt ris var inte riktigt vår grej. Så det slängde vi och tog oss till Mc donalds istället. Rakt över gatan. Det blev mycket bättre. Så nu blir det bara mys resten av kvällen. Imorgon går tåget hem till Arvika igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0