Ännu mer snö

Jag vaknade imorse och kände att visst idag skulle jag kunna gå till skolan. Lite snuva gör ju inget. Ju mer klockan dock gick så blev jag allt mer hängig. Så precis innan jag skulle gå tog jag tempen, och hade lite feber. Så jag stannade hemma. Gick och somnade om jätteskönt tills jag började drömma världens mardröm, och jag kunde inte vakna heller. Efter den här drömmen så undrar jag om jag ska skriva manus till en skräckfilm kanske? När jag gick upp så märkte jag att det snöade ute! Jag som var beredd på sol och värme, men icke. Jag blir så sur. När ska våren komma? I maj? Nej tack. Den kan komma nu.
Jag känner mig inte riktigt kry än. Så ska göra mig lite te och ta en smörgås, mysa upp i soffan med en film och sen kolla lite på matten. För imorgon måste jag till skolan för att göra nationella.
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0