Bad

Började skolan med dubbeltimme matte, sen fortsatte dagen som den skulle. På badet fick jag bättre betyg på livräddningen än förra gången. Så jag är nöjd, men tycker inte om bad. Funkar ändå. Hade dans efter det, utan lärare. Så jag och Judith gick förbi koisken innan och köpte oss lite godis som vi hade med oss. Det gav oss mer energi till att skapa en litet stycke i en låt. Gick helt okej.

Stressade sen vidare till tandläkaren. Skulle fixa lite med mina tänder. Så nu har jag ett helt plasthölje på den ena skadade tanden. Ser något bättre ut i alla fall. Jag kan ju säga att under de här tre åren som jag behövt vara mycket hos tandläkaren, så har jag kommit över min skräck någorlunda. Går mycket bättre än vad det gjorde innan, men det är fortfarande tungt att gå dit. Hoppas att allt snart är över! Det är det dock inte. Det vet jag, men jag är på god väg. Har bara resten av livet kvar nu.

När jag kom hem somnade jag en sväng, igen. Och efter det mat. Ska bara slappa ikväll, och imorgon är jag ledig! Inte helt fel :)

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0