Förlåt

Hej!

Var ett tag sen jag uppdaterade, men livet kom ivägen kan man säga. Eller... sömnen har kommit ivägen. Jisses vvad jag har sovit, hela dagarna och hela nätterna nästan. Har varit så otroligt trött, men nu börjar jag känna mig utvilad. Skolan funkar ändå, det har inte varit så mycket, men till veckan måste jag göra KuHi provet. Det fixar jag!

Igår var jag i Karlstad och tränade lite bugg, med Marcus som jag inte dansat med på två år. Jag har saknat honom så otroligt mycket och det var bara lite på skoj, men jag älskade det! :)

Idag har jag varit på skolan och efter det tränat. Så himla skönt, för jag har inte tränat på hela veckan på grund av min sömn.

Nu sitter jag i soffan och kollar tvn. Laddar inför jobb imorgon och efter det Hamam med en lite del av Hälsokompaniet, och efter det mat hos Ola. Ska bli gött och trevligt faktiskt! Så kommer nog inte kunna uppdatera så mycket, men snart är jag igång igen! Sakna mig inte för mycket ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0