Jam, Balance

Kom hem från dopet en halvtimme innan jag skulle ner och träna, så fick ta mig en snabb smörgås för att orka. Idag var det inte alls jobbigt faktiskt. Det var kanske bra, för min träningsvärk hänger i. Den är fruktansvärd fortfarande. Känns så skönt att ha kommit igång med träningen nu. Träffade min tränare för några veckor sen och gjorde upp ett träningsschema. Jag behöver verkligen det för att få rutin i min träning. Annars mår inte min kropp bra. Så här ser det ut:

  • Måndag - Body Attack
  • Tisdag - Gym + Body Jam
  • Onsdag - Löpning + Gym
  • Torsdag - Spinning
  • Fredag - Body Pump + Body Attack
  • Lördag - Vila
  • Söndag - Body Jam + Body Balance

Mycket träning, och min kropp mår prima! Måste skriva om sånt här också, för då blir jag mer motiverad till min träning. Folk får tycka vad de vill. Jag kan inte hjälpa andra hela tiden faktiskt. Nu ska jag vara i fokus, vill inte må dåligt på grund av andra människor.
Nu ska jag se på tv och bara mysa. Innan sängen så ska jag gå igenom mitt danssolo som jag ska visa upp imorgon inför min dansklass. Fasen så pinsamt och jobbigt sånt är, men bara att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0