Lång dag

Har inte hunnit blogga alls idag. Skoldagen var lång och seg, men fick reda på vad jag hade fått på mitt sista matte b prov. Är riktigt nöjd faktsiskt! Nu är det bara nationella kvar.
Jag har haft lite ont i ena benhinnan i någon vecka nu, men inte brytt mig om det. För det har inte känts så mycket, men idag på idrotten när vi hoppade hopprep så kände jag det ännu mer. På slutet gjorde det så ont så att jag bara ville lägga mig ner och inte göra något mer den dagen, men då var det dags för dans. Så det var bara att ladda om. Jag fick dock inte göra några hopp. Så det blev inte så hårt som jag hade tänkt mig. Efter det så gick jag och Judith ner till Nordells för att hämta oss en varsin semla. Vi gick efter det hem till mig och gjorde lite mat. Idag fick det bli pasta och baconsås. Mums. Vi är mästare på det faktiskt. Hela eftermiddagen så har vi bara suttit i soffan och kollat på: på spåret, repris av halv åtta hos mig, vänner och nu the big bang theory. Det var bara fär några minuter sen som hon sprang hem eftersom hon ska dansa. Jag skulle egentligen och träna nu ikväll, men eftersom jag har så ont i benhinnan och nu magen så skiter jag i det.
Så jag ska bara sitta i soffan hela kvällen och vänta på big brother. Meningen med hela dagen. ;)
Hej så länge!


En gammal bild på mig och min vän!

Kommentarer
Postat av: judith

jävlar va snygga ändå!

Tack för bra dag och bra tjej

2011-03-08 @ 19:16:38
URL: http://judithlilevin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad snygga!

Gud vad jag gillar er!

Gud vad bra!

2011-03-08 @ 20:52:16
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0