Nyfrissad

Blev ingen ny uppdatering igår. för somnade vid 18, gick upp vid 20 och somnade igen 21 och sov tills jag skulle gå upp igen. Det var skönt. Jag måste ha varit fruktansvärt trött. Imorse gick jag till skolan och hade stepp, det var riktigt kul, men svårt! Efter det var det balett, som jag satt och kollade på eftersom jag har haft ont i halsen. Sen pluggade ag lite och efter det hade jag mitt spanskaprov.

Var lite  stressad, men gick till frissan där mamma redan satt. Fick lite slingor, och idag gjorde det fruktansvärt ont. Det måste ha varit något fel på hättan. Grät på grund av att det gjorde så ont, men det blev snyggt efteråt.

Jag och mamma var riktigt hungriga efter att ha suttit där i några timmar, så vi gick till The Oven och fick i oss lite mat. När vi kom hem la jag mig på soffan och somnade gott, och nu är jag vaken igen. Laddad för BB! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0