Snorar

Har suttit här i min divan ett tag nu. Jag snorar och har mig. Det hade jag inte tänkt mig! Jag tänker det inte heller. För den här gången vill jag inte bli sjuk, eller jag ska inte bli sjuk. Så nu tar jag en tablett, lite mat och frukt och tvn ett tag till. Sen får jag verkligen hoppa i säng så att jag orkar steppa och dansa balett imorgon.
Jo stepp ska vi få testa på nu. Första gången för mig. Ska bli riktigt skoj faktiskt. Ser fram emot det.
Har ni haft en bra dag idag? det har jag, förutom det här som kom nu på kvällen!
Sov gott alla. Puss



Mig om några månader ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det äger att du bloggar, och uppdaterar så bra! jag är inne och checkar till dig nästan varje dag , man måste ju hålla koll ;)

2011-03-09 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0