Träningsabstinens

Jag har inte tränat sen förra onsdagen. Så nu kan jag verkligen säga att jag har abstinens. Har blivit beroende av träning och det känns så otroligt skönt. Så såg fram emot idag. För då hade jag bestämt att det skulle bli spinning för mig. Efter att jag och mamma hade lämnat av Helena och barnen så kom vi hem, och jag började må jätte illa, och gör det fortfarande. Tror att det är lite magkatarr igen. Så idag blev det ingen träning heller. Vilken jävla skit. Jag blir så lett mig! Imorgon ska jag träna i vilket fall som helst. Det blir Body Pump och kanske Body Attack efteråt, om jag orkar. Det ska jag göra! Annars har min dag varit bra, och snart kommer min hårda bebis som jag längta efter i flera månader nu! Så den ska jag mysa med resten av kvällen. Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0