År och dar

Som rubriken. Jag har inte bloggar på år och dar känns det som. Som sagt. Livet kommer emellan ibland. Har så mycket på gång. Det är kul. Nåt som är mindre kul är att jag har haft en låsning i ryggen. Den är påväg bort nu känns det som i alla fall. Skönt! Orkar inte med sånt mer nu. Först nacken och nu ryggen. Skärpning! Sk hålla ut de sista dagarna nu. Sen så är det ju lov i en vecka. Ska göra en massa skoj då. Åka till Sthlm i tre dagar och jobba bl.a. Är ingen funky kidz den söndagen heller. Så kan sova hur länge som helst! Imorgon ska jag och mamma iväg och kolla på musikernas välgörenhetsshow på ritz. Ska bli kul att kolla på dem, och speciellt Hanna och Kristin. Mina godingar!:) nu ska jag sova. Upp tidigt och iväg till skolan imorgon!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0